Subject: Kõrvemaa Triatlon 12.07.2025
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:50:12 +0300

Tere!

Edastan taotluse Kõrvemaa Triatlon 2025 korraldamiseks.

Sündmus toimub juba mitmendat aastat ja möödunud aastaga võrreldes
muudatusi planeeritud pole.

Triatlon toimub 12. juulil 2025 Sportland Kõrvemaa keskuses.

Plaanitud on 250 m ujumist, 20 km maastikul ratast ning 4 km metsajooksu.

Lisaks taotlusele on kirjaga kaasas liiklusskeem ja rajakaardid.

Palun andke märku, kui peaks tekkima lisaküsimusi.

Jääme ootama avaliku ürituse luba.

Ette tänades,

Gisela Needrit

Peakorraldaja

56957333

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>